Berg vs Hasselvall

TVn på mute och jag lyssnar till datons blygsamma sus medan jag letar efter en lämplig mediaprofil att plåta i kursen nyhetsbild som startar om någon vecka, tänkte lika bra att sätta igång redan nu och undvika risken att gripas av panik sen. Jag har några idéer på lager, vad sägs om Musse Hasselvall, kampsportsgrabb som gjort en del produktioner för TV6 och ZTV och så nu, programledare för URs nya programserie "Välkomna nästan allihopa" som hade premiär idag. Han är väl även en sån "modenisse" som setts rätt ofta i skvallerpressen också. Plan B skulle kunna vara Carina Berg, hon verkar härlig tycker jag.

 

 

så till en helt annan sak...

Jag har två fina vänner. Josefin och Denize heter dom. Jag är inte hos någon av dem, nä inte ens i närheten, det kan jag tycka är jobbigt ibland. Därför som min födelsedagspresent till mig själv, tänkte jag köpa mig en tågbiljett och far ned till Stockholm och hälsa på dem. När jag ändå är i storstan blir det också ett besök på fotomässan i Älvsjö. Har ni vägarna förbi tycker jag definitivt inte ni ska missa eventet.

 

Låten nedan vill jag tillägna flickorna. Ni gillar låten liksom mannen som sjunger.

 

 


Kommentarer
Postat av: Hugo

Musse Hasselwall är ju genial eftersom han varit med i SÖKARNA på 90-talet. Har busringt till honom en gång. Det var kul.

Postat av: josefin

Gulle! Jag saknar dig med. Vi ses snart! Då blir det tolv köppar kaffe & tajta djeeeans. Puss!

2009-10-29 @ 09:15:43
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback