Here's to you Mrs Midsummer

Så var midsommaraftonen förbi. I år firandes den ute i Axmar. Prognoserna utlovade regn men som vi vet, ute vid kusten är det alltid fint och det regnade inte en skvätt på oss.

Planerna för årets midsommar såg egentligen lite annorlunda ut och tänken var att vi skulle spendera helgen i Osele, den har gången hade vi blivit fler än vanligt och både Josefin och Denize var inbjudna, D har inte än varit där och för Josefin var det flera år sedan, jag såg väldigt mycket fram emot att få fira där uppe. Men när pappa nyligen diagnostiserats med Myelom, skelettcancer ändrades ju planerna ganska hastigt då han blev inlagd på Huddinge sjukhus. Beskedet om cancer var det värsta vi kunde få och egentligen har jag nog inte acccepterat det än. Vi var och hälsade på honom i lördags och vem skulle kunna ana att han var cancersjuk?! Pappa har alltid varit en riktig kämpe och envis som ett bi och jag imponeras verkligen över hur stark han varit i detta. Han var så pigg att han blev utskriven över midsommar och kunde fira den med nubbe och sill han med, de ni!

Midsommarhelgen har sjävklart bjudit på en hel massa god mat både fredag och lördag, snapsvisor, myggbett och dans runt midsommarstången förståss.











Kort och gott en strålande helg och jag tror jag avslutar den med en kopp te..

Kommentarer
Postat av: josefin

Fina bilder du tagit min vän! Jag lånade två st hoppas det var ok! & tack för ditt fina sällskap. Ses snart, puss!!!

Postat av: Maggie

Heeej E :)

Kanonfina bilder än en gång, härligt att midsommar blev bra ändå :)



Jag såg att du ringt igår, jag glömde ringa upp idag kom jag på nu. Jag åker hem till sudnsvall under veckan men är mest troligt tillbaka till helgen, vi kan väl höras då? :)



Pussochkram

2009-06-22 @ 00:31:31
URL: http://maggieocherik.blogspot.com
Postat av: Pappa Kalle

Älskade Erika!



Tack för Dina fina ord!

Nästa midsommar firar vi tillsammans.



Pappa Kalle

2009-06-25 @ 07:40:15
Postat av: Josefin

Tänker på dig och din familj och önskar er allt gott. Hoppas din sommar blir fin. Stor kram

2009-06-28 @ 17:18:48
URL: http://jsfn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback