MY NAME IS GERALDINE

U ppdaterade designen i hopp om att blogglusten vaknar till liv igen, kan nog funka. Testa du med!

Det vesäntliga då, kort. Antagnen till Bildjournalistprogrammet, Mittuniversitetet. Flyttar till lägenhet i Sundsvall, Köpmangatan, bara min, tillträde 1 augusti. Tar semester. Åker till far med Josefin imorgon.
Till Clara i Karlstad därefter. GOTLAND? Sthlm. Göteborg och Way out West i slutet av kommande månad. Popaganda(?) innan flytten och terminsstarten 31 aug.

So far that´s it.

Glasvegas. Insåg sent om sides, efter biljettköpet att de ju också finns med i
utbudet  på Way out west i år. Det gillas starkt.
.


Kommentarer
Postat av: Denize

FRÄSCHT! Jävligt färgstark och piffig blogg du fick bara sådär ändå. Snyggt jobbat, ses efter helgen. Eller? När skulle du till Karlstad sa du? Ha det underbart och hälsa far och Gunilla och alla andra som ni kan tänkas stöta på påvägen! Puss puss puss

Postat av: Lena Tjernberg

Hej!

Vad roligt att läsa din blogg och se dina fina bilder, Erika.

Jag känner att jag saknar vår kontakt mycket.

Du har ett särskilt hörn i mitt hjärta, kommer du ihåg alla mysiga sagostunder och nattningar när du var en betydligt yngre tjej. Hör av dig och du, stort Grattis till din utbildning i höst.

Jag och grabbarna hade besök av Kalle förra helgen. Det kändes så bra att träffa honom.

Kram från gamla faster Lena

2009-07-17 @ 05:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback