How to stay calm...

Håll i hatten! Tre veckor, 24 dagar återstår! my good...Visst kan jag erkänna att nervositeten börjar smyga sig på och tanken på att jag är så gott som fullbokad fram till avresan gör mig inte precis lugnare. Shit. Okej, bara ta dig samman och ta ett djupt andetag, jag är helt medveten om vad som väntar, eller hur?

Fredag idag och jag vet, jag har sagt det förut och jag säger det igen, vart tar veckodagarna vägen? Att förtälja om förra helgen är att det var länge sedan jag sovit så lite och ändå varit så pigg. Fredag : Jag+Malin+Slick=Hetare än hetast på dansgolvet. Lördag morgon, sliten, upp tidigt, tåg till stockholm. Josefin kom till stationen och mötte mig en kortis, kram och kaffe, båda aldrig tidigare så väldbehövda! :) Med buss till Lidingö, Bosön för föreläsning, därefter taxi till boende på Järdet. Time to dress up. Kvällen spenderades på Clustret, vilket är en stor festlokal, här arrangerades alltså Tele2 awards. Trerätters middag och fest inpå morgontimmarna. För övrigt kan jag hädanefter notera i mitt cv "bästa säljare mobiltbredband", hur gick det till? Hur som helst självklart kul när ens arbetsinsats uppmärksammas och belönas och som bekant, man ska sluta på topp! eller hur?

Idag var jag uppe i ottan, 06.20 väktes jag av alarmsignalen, eller snarare melodin, fiffigt det där, att när man upptäcker att det börjar bli ovanligt tungt att ta sig upp på morgonen så kan lösningen vara så enkel som att byta väkningstruddillutt, det gör faktiskt skillnad, iaf för mig. Till saken då, jag åkte 07-bussen in till stan för att träna innan jobbet, skönt tänkte jag, det är alltid lungt på gymmet såhär dags, väl på Friskis var det nästan så att det var kö till löpband och maskiner. Jag kunde i alla fall köra mina 45 min på bandet och eftersom jag hade lite tid över bestämmde jag mig för att träna lite axlar. Greppade hantlarna och det gick galant utan problem att köra i ett par minuter, men så fort jag var klar och lagt ifrån mig vikterna slog det tillbaka på mig, oooooh, jag kunde inte lyfta armarna på hela förmiddagen, helt skakis, hade nästan glömt den känslan, visseligen inte så konstigt eftersom jag inte tränat muskler på minst ett år. Måttlig träningsvärk befaras imorgon...

Denna vecka är ytteliggare göromål klara. Har beställt en årkonsumtion av linser, lagt mitt mobilabonnemang vilande och sett ut en resväska för inköp. Har även fått tid och all info kring min flight till NY!! och tid för intervju på amerikanska ambassaden. Nu kan inget gå fel, right? Vore om man skulle gå och bli dödsjuk då, men det händer inte mig, bättre immunförsvar får man leta efter...

So long gott folk...
P.s Jag vill redan nu uppmärksamma er om att en avskeds/födelsedagsfest planeras inom tre veckor :), de inbjudna kommer att kontaktas!

Kommentarer
Postat av: DENIZE

ÅH, VAD GLAD JAG BLEV NU! Igen :) Har som haft så fullt upp de senaste veckorna så har inte hunnit med att räkna ner själv. Visste visserligen att vi snart var inne på veckor istället för en månad och blabla dagar. Men fan va fint, 3 veckor är ju ingenting, eller hur? Den kommande veckan är föräldrarna i huset HUGE dessutom borta så denna vecka kommer säkerligen gå jättefort! Jag ringer dig imorn, nästan så att jag kan LOVA det! Puss gullet, längtar efter dig

Postat av: Maggie

Hej Erkkan! :)

Shit vad tiden går fort, du har ju bara kommit hem så ska du iväg igen.

Och grattis till bästa mbbsäljare! :) Kul!

Själv jobbar jag på, alla pengar måste sparas nu för preliminärt så är biljetterna till Australien bokade! :) Åh det vad ska bli roligt att åka iväg och göra något annat.

Ta hand om dig, ha roligt och ta det inte lugnt! :)

Kram Maggie

2008-10-28 @ 16:43:11
Postat av: malp.

todels erk :)

inget efterhäng ju, vara apatröttis ju :)

hur hade du det ?

2008-10-28 @ 20:23:17
Postat av: fia

näämen vem hitta ja här då :P tihihiihhi du e väl på i helgen???? allihopa!!! pusssssssss fiään

2008-10-29 @ 14:05:57
URL: http://mrssantos.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Tack själv :) Hade det riktigt trevligt faktiskt, du då?

2008-10-30 @ 09:11:32
URL: http://scherling.blogg.se/
Postat av: egoflowet

TACK FÖR IDAG FINA FINA FLICKA VI SES SNAAAAART!

2008-11-03 @ 16:46:47
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Emilie

vad avundsjuk jag blir. vill också till usa. hoppas du kommer ha det jätte bra där. puss o kram

2008-11-04 @ 00:14:31
URL: http://backtothebigcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback