Tack för en kanonhelg...

Så var påskhelgen slut och jag är tillbaka hemma i Gävle igen. De här dagarna har verkligen varit så fina och det fanns gott om tid för att ladda sina batterier. Jag har njutit av varje dag. Tack Pappa och Gunilla för att ni alltid tar hand om oss när vi kommer upp till er. Tack Linda och Fredrik för sällskap på både resa dit och hem, ni har förresten världes sötaste dotter, Ellen vår skoterchaufför :). Tack Tony och Lotta för trevligt umgänge. Tack allihopa för ni är så trevliga att umgås med! Ta hand om er tills vi ses igen.

Hur resten av min påskhelg var får bilderna berätta...

image116




Imorgon jobbar jag min första dag på min sista arbetsvecka innan
det bär av till Tokyo, SHIT säger jag bara! Take care / Erika

Kommentarer
Postat av: jenny

vilka fina bilder :)

Postat av: Pappa Kalle

Hej Erika!
Det var trevligt och underhållande att läsa Din välskrivna blogg. Jag kan samtidigt berätta att jag aldrig tidigare läst en sk blogg trots min mångåriga datorvana.
Det skall bli spännande att följa Di resa i österled!

2008-03-28 @ 14:45:56
Postat av: Tony

Hej Erika,
Kul med alla bra bilder som du har lagt upp!
Helgen i Osele med er familj var precis så bra som den kan vara, helt underbar helt enkelt :)
Sköt om dig och ha en kanon resa!!!
Lotta hälsar
Kram Tony

2008-03-28 @ 15:12:51
Postat av: Rikard

fick just en rysning genom hela kroppen av hemlangtan. Mycket fina bilder och ser sa jakla underbart ut! Sjalv ska man krypa tillbaka i vanen snart och aka ut i morkret for ytterligare en natt i camparlivet. Langtar efter dig och alla andra daer hemma. Synd att jag inte kunde tillbringa pasken med er dar uppe men det gar val fler tag!

Puss pa dig min goa!

2008-03-29 @ 08:02:12
Postat av: josefin

Vad roligt att "Pappa Kalle" kallar sig för pappa kalle. Appropå våra skoj om Kristin! Han är god din pappa!

2008-04-01 @ 16:27:53
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback