"I´m a barbiegirl"

Erika tack och bockar för en trevlig middag igår.
God mat, bra stämmning och trevliga männsikor, vad mer behöver man?!

Idag, söndag 2 mars...34 dagar kvar tills jag flyfter ifrån Arlanda och flyger mot Tokyo, 59 dagar återstår tills jag kommer att få träffa någon jag längtat och saknat såhär långt redan en månad. Du betyder otroligt mycket för mig Rikard! Som vi vid det här laget fått känna på, man vet ibland inte riktigt vad man har förrän man "förlorat det", inte för att vi förlorat varandra utan...ja, ni förstår. 

En liten parentes bara, nu till gårdagen...
Lite drygt vad att jag slog upp ögonen igår morse, tittar på klockan och inser att det är strax efter sju, shit...när man väl har friheten att sova hur länge man vill så vaknar jag och känner mig pigg som en nötkärna, men jag gick förståss inte upp utan, jag tog min bok och läste något kapitel och lyckades bli trött och somman om någon timme eller två, gick upp vi 9-tiden, fixa god frukost till mig och mamma med ägg och juice och min favorit, jordgubbsfil. Senare körde jag ned till stan, mamma åkte vidare till barnenshus, för att köpa present till Tage som flyllt år. Jag stannade  alltså på stan, var en vända på systemet (där jag bla hittade den nya xidern "spring", bara att den hette sping fick mig ju att falla...) inhandlade iaf en feg ranson till kvällen, tre stycken cider. Nu för tiden tar vi det lilla lugna. Efter det, in på Apoteket och hämtade ut mina vaccin inför resan Dukoral och två twinrix sprutor, vilket kostade mig 1125 spänn! Fyfan. Tillbaka hem, ordnade fruktsallad eftersom syster, Tobias och deras tre kids kom på besök vid 14, med andra ord en ganska vilt liv i luckan fram till fyra ungefär. 
Bytte sen om och snygga till mig och fick skjuts till Jossan. Var där någon timme före resten som kom vid halv 7. Resten bestod av Märit, Jonas, Annika, Emelie, Pernilla, Sanna och Kerstin. Vi åt tortellini sallad, baguette och drack rött vin till. Ingen hade några vidare planer för kvällen men det slutade ändå med att vi gick ned till stan, ställe oss först i kön till Heartbreak, men gav upp efter 5 min, för att gå til Goya istället, aldrig varit någon höjdar krog Goya, men med rätt musik och vänner i röda rummet blir det rätt bra, vilket det blev ikväll. Lite trångt att shaka loss, men Jossan, jag, Märit, Jonas, Annika och Kestin lyckades rätt bra...

Sammanfattningsvis en lyckad kväll, tack mina vänner!    
Att tillägga för att vidareutveckla rubriken, var att Josefin hittade en gammal Aqua skiva som vi lyssnade på, och kunde konstatera att det är ju inte så tokia ändå :P Haha.
 

Några bilder som dokumenterar förmiddagen...
image54image55




vilken härlig tillställning, somvanligt talar bilderna ganska mycket för sig själva...


Kommentarer
Postat av: egoflow

haha. sötbilder!

Postat av: malp.

och hej snygga tjej :) segaste jag. du det var riktigt mys tycker jag, saknade er på slicken dock. var tomt utan utgång i helgen, var ju i sälen. ska vi köra ngn helg ? :)

2008-03-02 @ 18:50:23
Postat av: jenny

vilka fin fina bilder du fotat :D
men vart har du skickat alla din cv:s?!

ses imorn bruuuuuud!

2008-03-02 @ 21:23:33
URL: http://jeennyb.blogg.se
Postat av: dempan

och som jag saknar er, och det oss som ändå fanns en tid. i sommar får vi se till att hänga mycket, det här går ju inte! kanonfin blogg förresten babe, har inte hunnit läsa allting, men det kommer, det kommer..

2008-03-04 @ 21:12:46
URL: http://denizeakerblom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback