Gó kväll...

Pappa, bror, tjejerna och Tischa (doggen) har just
varit här och fikat för att sedan fortsätta mot Stockholm.
På hälsningen resulterad ju också i att pappa hade med sig sin gamla laptop som jag tar över, inte speciellt gamal iofs men han har införskaffat sig en ny, så då tar jag denna. En lite översakning till var att jag också fick en webcam på köpet, helt ny och riktigt bra bildkvalitet inte nog med det fick jag mobilt bredband till datorn med, eftersom de äntligen fått bredband via kabel ute i skogen hos dem. Det tackar jag för.

Strax kommer Tom hit och han hänger med mig till sjukhuset där vi ska träffa Ylva som ska vaccinera mig emot hepatit. Ett litet stick sen så är det väl klart antar jag...

Sen så är helgen slut. Håll tummarna för mig imorgon.
Förhoppningsvis har jag körtkort innan lunch.

Titta vilken rolig webcam! :D
Kram på er vänner /Erika

Kommentarer
Postat av: perra

hahaha. där fick du mig allt att le lite.
förresten, förlåt för i lördags. jag var wasted och reagerade på ett dåligt sätt. därav hemfärden i all hast. förlåt igen!

2008-03-04 @ 18:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback