Damn it!

Tyvärr blev det inget körkort på mitt första försök idag, allt kan ju inte vara perfekt.
Kände det på mig redan ifrån mitt första felsteg. Vet faktiskt inte riktigt vad som hände, skulle svänga i korsningen, låg i svängfil, slog på bilnkers och så kör jag rakt fram?!? Klantade verkligen till det. Spelade ingen roll hur klockrent resten av körningen gick, backning, parkering, körning på motoväg. Nervositeten och fokusen de första minutrarna sabbade allt. Menmen, jag tog det inte så hårt utan tänkte mer på att nu vet jag hur det går till och hur bilen känns, vilket är en klar fördel inför nästa försök, bättre lycka då!

Nu till något desto trevligare...var bara tvungen att lägga upp några bilder på brors hund som alltså vär här igårkväll. Så otoligt fin hon är! Ska jag ha en hund blir det definitivt en sånhär sötnos!

Idag kom också mina flygbiljetter ifrån Travelstore, nu för tiden får man ju nästan alltid biljetterna skickade via mail, men jag fick mina hemskickade, pappersbiljetter, precis som det brukade vara. Känns på något sätt mer på riktigt på det viset. Så får man ju ett fint fodral vilket gör att man lättare kan spara som minne sen.

Måste även passa på att tillägga att helgen var rena rama julafton för min del. Fick datorn, webbcamen (med inbyggs mic :P), mobilt bredband och som om inte det vore nog så kom syster med den efterlängtade Ralph Lauren parfymen, luktar så himla mums och verkligen superfresh! Visserligen var det egentligen en försenad 20-års present men det hade ju jag glömt...jättetrevligt med överraskningar sådär. 
Som sagt var jag och Tom till sjukhuset igår också, Twinrix sprutan Ylva tog på mig gick bra, upplevde ingen större smärta, bara obehagligt när man täker på att det sprutas in något vaccin i muskeln och i blodet man inte har en aning om vad det innehåller. När vi satt där och väntade på att åka därifrån, (var ju inte bara att resa sig och gå i och med att det finns risker för allergiska reaktioner inom 10 minuter efter injektion) så kom Ylva in med lille Teo, en 6 veckor för tidigt född bebis, alltså herregud så lite han var. Inte varje dag man få se någon som knappt ens vant sig vid solljus än...



Ta hand om er /Erika

Kommentarer
Postat av: Nina

Hej Erika!

Vad synd att det inte gick vägen, men nästa gång fixar du det! :-)
Själv missade jag också på första försöket men lyckades på det andra.

Kram fr Nina (Rikards syrra)

2008-03-03 @ 21:18:12
Postat av: Erika

Re Nina:
Hej hej :)
Ja, det var tråkigt. Skönt att höra att du inte heller fixade det på fösta, har hört så många som gjort det så det blir lätt att man känner sig lite misslyckad. Men precis, jag lyckas nästa gång får vi hoppas.

Kramkram :)

Postat av: egoflow

japp nästa gång kirrar du det!

2008-03-04 @ 09:06:35
URL: http://egoflow.blogg.se
Postat av: egoflow

såg att du länkat en gammal gammal calle-blogg. läs hans nuvarande ist
http://www.vf.se/DDWebb/templates/Blog/Blog.aspx?id=8314

han är rolig är han

2008-03-05 @ 18:45:44
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback