Stockholmsweekend

Yesyes, det är vad som står för dörren. Åker dit för att träffa
the one and only Josefin, vi ska ha massa trevligtheter för oss.

Drabbast av lite bloggtorka de senaste dagarna, men jag kommer igång, om inte annat så efter helgens bravader. Ikväll är planerna att se Lykke Li på Debaser Slussen, ung begovad tjeje det! Inte lyssnat så mkt, men det jag hört är bra. På lördagen är vi bjudna på Melodifestivalhäng med vin hemma hos en classmate till J, vad det blir efteråt om det blir något, vet jag inte. Ser iaf mycket fram emot umgänge med J, för det var ett tag sedan nu. Insåg i går i telefon med henne att vi utgör en härlig duo hon och jag. Dock kan det bli lite påfestande när hon är på "slagsmålhumör" och gärna försöker brotta ned mig, det har hänt iaf en gång, jag skrattade men jag ville inte egentligen :P Till saken hör väl också att jag kan vara rätt påfrestande jag med men det är ju bara för att de ska jämna ut sig.

I övrigt finns det väl inte så mkt att säga om går dagen, alla hjärtansdag, kan väl säga att jag anser att den här dagen är rätt överskattat, uppblåst, mest för att folk ska konsumera, alltifrån mjukisnallar, vykort, hjärtan, tårtor och allt oftas väldigt opersonligt att ge någon. Varför inte bara älska och uppskatta varandra lite varje dag istället?! Visserligen kan jag väl inte helt förneka att jag är något bitter aningens frustrerad över att jag inte får spenadera dagen med min man men det finns vissa gränser...

Kommentarer
Postat av: josefin

Vi är ganska jobbiga du och jag, men det är det jag gillar!

Postat av: perra

jag tycker att båda två är underbara! jossan skulle komma hem nån dag framöver tror jag. 29e om jag intte minns helt fel. då ska vi hänga tycker jag! puss på dig.

2008-02-15 @ 20:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback