God torsdagskväll

Sitter och biter på ett ischokladpapper, av alla saker man kan bita på heh. Legat i soffan tidigare och skrattat åt en somnande mamma. Hänger framför laptopen i köket för vår andra dator är på reparation i Sandviken, varför mamma lämnat in den där har jag ingen aning om. Därav kan jag i alla fall inte lägga upp några bilder vilket jag skulle vilja nu.

Dagen på jobbet var helt ok, Karin kör coachvecka vilket har inneburit lottvinster b la. tialotter och godis. I dag för att piffa upp tillvaron hängde vi gubbe på whiteboard tavlan, man fick alltså vid varje sälj dra streck på gubben tills att den blev hängd, det gick väl lite väl till överdrift när alla döpte sina gubbar också. Oscar blev orolig eftersom det var just han min gubbe skulle föreställa. Till dagens händelser på jobbet hör också att mitt under ett samtal är det någon som rycker tag i min fot, det var Emelie som krypit under bordet för att hämta sitt lypsyl och passar sammtidigt på att hugga tag i min fot, gissa om jag blev rädd...

Imorgon bitti ska jag träna somvanligt och köra ytteligare en körlektion, börjar lite smått misstänka att personalen på Driverskolan försöker lura på mig lektioner till tusen, men idag ringde jag och talade om för dem att jag bokat mitt körprov och att de minsann får lägga upp de sista momenten på så få lektioner som möjligt. Inte nog med att dom tycker att man ska köra onödigt många lektioner så är det självklart den dyraste körskolan i stan. Men men nog om den saken.
På lördag ska jag och Perra hängaround, vad vi ska hitta på är inte riktigt bestämmt, men det ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: josefin

tror du att ni kommer vara fit for booze på lör tror du fel! jag ska köra slut på perra imorn! och på dig nästa helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback