Tired like japanes

Star just nu i receptionen pa hostlet, har varit uppe i over 26 timmar i strack men ar fortfarande pa fotter. Resandet och allt runtomkring det har gott som pa rals och jag mar topp. Finns en massa att skriva om det har dygnet men det far bli en annan gang for jag moste lagga mig for imorgon ar det en hel del pa gang. For att namna nogot vi agnat dagen at sa har vi varit pa runttur i city och till en park dar vi sog sa kallade cosplays, ungdommar som varje lor & sondag klar ut sig och star for att bli fotade. Ganget som jag aker med har sedan redan ifran borjan delats upp i de yngre o de aldre ganget eftersom aldersskillnaderna ar ratt stora. Under dagen har manga av oss suttit lite var stans och sovit, precis som alla japaner ocksa gor. Sa nu sager vi gonatt, jag kan saga att jag knappast kommer ha problem med att somna.

KRAMAR ERIKA from Tokyo!

Kommentarer
Postat av: jenny

känns verkligen overkligt att du just nu befinner dig i tokyo! :)

Postat av: egoflow

Härligt att läsa att du är framme!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag tänker på dig. Puss puss puss puss puss puss bästa bästa bästa du! /Din bästis josefin!

2008-04-06 @ 17:15:45
URL: http://egoflow.blogg.se
Postat av: Pappa Kalle

Hej!
Skönt att resan gick bra. Sköt om Dig!

Pappa

2008-04-06 @ 17:27:18
Postat av: fine

åh tokyo, mina drömmars stad. kommer följa din blogg så att man kan tänka att man är där på låtsas.

2008-04-06 @ 18:23:10
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: mattias

det vore ju lite sjukt om du gjorde det! Oak Hotel hette varat, lag i ett omrade som hette Asakusa. det var nagon som ringde till mobilen sent igar kvall, kanske det var du? hordes inte ett skit isafall. rikard ar hursomhelst och jobbar nu. vet inte nar han kommer hem. rock javla on i Tokyo!

2008-04-07 @ 05:12:09
Postat av: perra

hej gumman. vad skönt att resan gått bra, har tänkt på dig! jag är så avundsjuk! ta väl hand om tiden! hoppas allt går som smort! pusspusspuss // pernilla.

2008-04-07 @ 13:29:41
Postat av: Nina

Skönt att höra att du kommit fram välbehållen! Ska bli kul att följa dig under resans gång :-)

KRAM

2008-04-07 @ 19:51:54
Postat av: Rikard

Du aer framme! Wehoo.. Och bor pa samma hostel som oss.. ganska sjukt :D Vi hors mer snart gumms! Pussar

2008-04-08 @ 10:35:12
Postat av: mams

glad att allt är ok
saknar dej
många kramar

2008-04-08 @ 22:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback