GULDHELGEN och mer där till...(inlägg under konstruktion:p)

Tisdag förmiddag, Jenny och Emelie och alla andra tjejerna sitter på jobbet, jag är inte där. Självklart känns det otroligt skönt att äntligen ha gått vidare men på samma sätt känns det konstigt, självklart saknar jag er...redan, jag har ju inte ens lämnat Sverige än(?!) Jag vill i alla fall att ni ska veta att ni förgyllt mina veckodagar! Tack för att ni finns! 

image160
              Ni är två grymt härliga töser ;)!

Tycker även att det sitter på sin plats att jag som bloggskribent ber om ursäkt för att det inte blivit ett ända blogginlägg på hela veckan, trist som bara den! Men det har hänt en hel del de senaste dagarna, jag har haft en otroligt trevlig vecka och jag kompensera istället nu med ett riktigt ordentligt och gedigert inlägg.

Så då var det bara att sätta igång nu då. Kom ju hem på måndagskvällen ifrån Junsele och sedan började min sista arbetsvecka på Call-up dagen därpå, veckan var som vilken annan vecka som helst men såklart var de flesta på bra humör eftersom vi taggade inför fredagen. På onsdagen var jag uppbokad på arbetsintervju på Filmstaden. Jag hade tidigare skickat in min CV till dem och det var väl knappast så att jag förväntade mig ett svar så snabbt eller ens överhuvudtaget utan att jag själv hört av mig. Intervjun gick väldigt bra och jag måste säga att både Jane och Moa är två otroligt trevliga tjejer, jag kände direkt att vi fick en bra kontakt vilket de också sa att de tyckte. Senare på onsdagen var det lite andra spännande grejer inplanerat också, men det utelämnar jag tills vidare.
Veckan flöt på i vanlig ordning, på torsdagen var mina syskonbarn Tyra och Tage på besök vilken innebar rätt vilt liv i luckan, vi spelade diverse spel och jag fick natta dem och läsa bamsetidningar.
Körkortet har jag föresten också hämtat, uuuh fy som jag ser ut på foto. En trevlig lunch med Ulli har jag också hunnit med, kul att få träffa den stumpan efter en massa veckor också!
Sedan finaly friday! Tränade somvanligt på morgonen (sista passet på WorldClass innan mitt abonnemang gick ut, snacka om perfekt tajming innan resan) käkade frukost på Kanel. På lunchrasten var jag, Jenny och Empan på konsum och handlade en massa snacks till kvällen och jag köpte även fredags-hejdå-fika.
För en gångs skull klarade vi denna fredag "hemgångsmålet" och alla kunde kila hem lite tidigare.
Planerat för kvällen var alltså avskedsfest/hejdå-arbetskamraterfest hemma hos Maggie. Emelie och jag fick låna mammas car och jag körde in till stan, visst är man en hejjare på bilkörning?! Sedan dröjde det inte alltför länge innan kalaset var i full gång. Att med ord beskriva sånna här ones in a lifetime-tillställningar är inte det lättaste så därför får ni kolla in dessa grymma bilder istället...


Så otroligt snygga vi är!
image139
Vilket gäng, och vilken lyckad kväll. Håll stälningarna till jag kommer hem...vi ses i sommar!


Hysteri över toarullar, allsång, sköna poser, talk about let´s go bananas för hela slanten...

Så blev det lördag och jag var inbjuden till fest hemma hos Sara och med mig tog jag Jenny och även ett stycke fripassagerar i bilen påvägen dit. Väl hemma hos Sara på Brynäs blev åtminstånde jag överväldigad av hur fin hennes lägenhet var, och stor, och som hon hade donat och gjort mysigt sådär så att man verkligen känner sig välkommen, du är för go Sara. Fick träffa Mattias också och kunde gratta honom till både lägenheten och för födelsedagen. Kvällens aktiviterter bestod i att spela både singstar och guitarrhero, röka vattenpipa och träffa nya människor. Hur kul vi hade syns väldigt bra här nedan...



Vattenpipa gillar vi och så leka fotomodell såklart!

image175
Hur jävla kul kan man ha åt en vurpa egentligen? Väldigt roligt faktiskt, jennys hand klarade sig bra men jag hade lite ont i skallen dagen därpå...:P


(still more to come, working on it :P)

Kommentarer
Postat av: jenny

saknar sjungande erika på jobbet idag! men nu har jag snackat med empan och på torsdag blire los sombreros för hela slanten :D

Postat av: Rikard

Erika goes bananas! haha. Roliga bilder spec den naer du sjunger med patte :) Skoj skoj! Puss

2008-04-01 @ 12:41:35
Postat av: jenny

hahahahha. vilka mongobilder på mig :D looov it. go crazy!

nu väntar jag bara på bilderna sen i lördas :) hehe

2008-04-01 @ 13:25:02
URL: http://jeennyb.blogg.se
Postat av: egoflow

sötnöt!

2008-04-01 @ 15:01:25
URL: http://egoflow.blogg.se
Postat av: Pappa

En hel del fina bilder, men akta Dig för vattenpipan!

2008-04-03 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback