Still dancing

Lyckan sedan i förmiddags sitter fortfarande i.
Jag har rent ut sagt bubblat av glädje hela dagen idag, kunde knappt bärja mig att få
ringa och berätta för alla tänkbara när jag satt där i bilen efter uppkörningen,
skakade hand med båda gubbarna och fick mitt tillfälliga bevis om körkort.
Ringde pappa, mamma, Gunilla, Josefin, Linda. Hoppade av glädje
så fort jag kom upp på jobbet igen. Fick en stor kram av både Emelie och Magda. 
Det ända som saknades var att få tala om det för Rikard, men nu
är det ute på vägarna och far och är inte så lätta att få tag på. Om inte annat så
får han reda på det så fort han får tillgång till internet.

Idag är det hur som helst måndag, jag är utvilda efter en riktigt lugn helg. På lördagen var jag och mamma en sväng ned på stan, kollade bla. in bokrean och jag fick lite att läsa på resan. Mot kvällen blev det alltså tacosmys och melodifestivalfinal.

Söndagen började med videosamtal med Rikard. Dagen flöt på rätt fort. Vid 17-tiden plingade jag på dörren hos Oswaldsons. Härliga kramar fick jag av båda två
så fort jag kom in i hallen, självklart några pussar av Midde med. I köket hade det hänt massor, nu väntar det bara på själva leveransen av själva stommarna, skåpen etc.
Vi fikade, goda vaniljhjärtan bjöds det på, sedan lite småprat om ditt och datt. Pia var så gullig och hade köpt lycka-till-på-resan present också, två sommriga toppar, precis vad jag kommer att få användning för. Tack så jättemycket och tack för att ni finns :).

Två arbetsdagrar kvar på denna vecka, på onsdag bär det av norröver.
Otroligt skönt ska det bli.

Allt för nu och minst sagt dags att säga gónatt.
Kram / Erika

Kommentarer
Postat av: Nina, Crille & Linn

GRATTIS till körkortet tjejen!!!
Vad duktig du är. Nu har du den härliga friheten att köra själv som är så mycket värd, nu och under hela livet faktiskt! Kram från oss :-)

2008-03-18 @ 20:31:53
Postat av: Erika

Nina, Crille & Linn:
Tack så mycket! Alla som tagit körkort vet känslan.
Underbart :). Nina, du att jag skulle fixa det på
andra föröket precis som du, och det gjorde jag. :)
Ta hand om er och glad påsk. Kramkram

2008-03-18 @ 22:16:33
Postat av: Rille

Grattiiiiis igen :) Hoppas det blir ksont uppe hos Charles nu :D PUss pala

2008-03-19 @ 01:35:51
Postat av: jenny

ha det trevligt hos far din :) så ses vi nästa vecka bruden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback