I know great people

Kristi Himmelsfärd, allmän helgdag och de flesta har varit lediga, inte jag dock. Lika lång arbetsdag somvanligt, kom hem, lagade tacos, grov rensade bland kläder och just nu sitter jag och överblickar vad jag åstadkommit såhär långt på de material jag ska skicka till mittuniversitetet 1:a juni, och nog börjar det arta sig allt. Har även insett att jag ligger ungefär fyra veckor efter med det sk "bloggandet", veckorna är har ju visserligen enbart ägnats åt jobb men vilka fina helger som jag njutit av ända sedan jag kom hem. G-town, Uppsala, Junsele, Stockholm och det är framförallt sällskapet som satt guldkant på dem.

NI förgyller min tillvaro och gör min otroligt glad!








En blandad kompott, inte hundra procent rätt inbördes ordning. Hur som helst. Valborg i Uppsala och så förra helgens sthlm häng, Millas 23-årsfest, Balkongmys hos bonus syster och Fredrik, Ellen och plutten Viggo, picknick på Djurgården och så lite studsmatta. Denna helg väntar förhoppningsvis fint väder och fler trevligheter.

ENJOY. Life is just great with these people.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Hej Ean :)

Laget ser ut att vara fint, man behover inte USA for att vara lycklig med andra ord :) Jag se framemot att komma hem om ett tag :)



Jobbar du pa bion igen eller? :)

Och ska du borja plugga? Mittuniversitetet?, en av dom ligger i sundsvall, ar du pa vag hit? :D



Puss och kram hela dan!

Postat av: josefin

Jag håller helt med dig, har varit jættermysigt! Mycket skratt & skoj! (Milla fyllde 23) Peeetig.



Just nu sitter jag på en takterass i oslo & solar mig. Hærligt! Vi ses snart kæra du. Puss

2009-05-23 @ 11:57:07
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback