Snabba brillor och startkablar...

Vet ni vad jag längtade efter potatis idag?! Potatissallad. Mer sugen på att sätta i mig några skedar av en sån röran hellre än att sitta framför den här skärmen just nu men eftersom en ganska händelserik helg och ytteligare två dagar har passerat så tror jag att det är dags för en update.
I sista sekund slängde jag och Denize oss på sista tåget till NY och fredagskvällen resluterade i ett antal timmar på dansgolvet på M2. Lördag, kanonväder, dock spenderades hela förmiddagen i bilen pga helt urladdat bilbatteri, middagen stod D för och sedan kollade vi på MILK, en film som ni absolut inte ska missa. Helgens andra tur till NY på söndagen, med min nyfynna vän Clara. Trots mulet väder hade vi väldigt trevligt. Dagen fick dock en något svettig avslutning när vi insåg efter att ha frågat en uteliggare om vägen att vi blivit lurade, dessutom också på en dollar! och fick springa i motvind till Grand central. Uteliggare tycker jag oftas synd om men den här gången blev jag riktigt irriterad när vi till råga på allt missade tåget. "Vi skulle ha letat upp honom och rånat honom på hans guldtänder!"

Igår var planen att jag och D skulle bowla men istället hamnade vi på en mysig bar i SoNo. Det blev Balyiescoffe och glada skratt. Ikväll har Malin varit här, det blev film och halvbrända popcorn. Har ni gjort den förut? Fem sekunder för länge i micron och så plockar man ut en klump med svarta popcorn ur påsen...not nice!

 P.s I dag var det ac som gällde i bilen, det strålade om den här dagen!'



Mina glassätande små knoddar. Premiär på stranden i fredags.


Kommentarer
Postat av: Freddan

Fick ni tag på tiggaren till slut ?!

Hoppas att ni fick tag hans guldtänder :)

Samt att allt är kalas där borta !!

läcker bild också !

take cäre

2009-04-01 @ 18:46:23
Postat av: Pappa Kalle

Älskade Erika!



Jag har sagt det tidigare. Det är så roligt att läsa Din informativa blogg. På något sätt känns det som om man är "där".



Apropå "där". Vi ses i NY på lördag. Väl mött på Le Parker Meridien vid Central Park!



Jag ringer inom kort!

Pappa

2009-04-06 @ 16:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback