Blue jeans baby

...eller ja, brallorna var mer åt det lila hållet som jag införskaffade häromdagen när jag och D var en sväng till TJ Maxx för att egentligen kolla på en resväska åt mig. Efter kanske tio minuter i denna outlet-butik fann vi varandra med en varsin bunt plagg och diverse i händerna, och det där med behovet kan ju ibland diskuteras.
Tänkte försöka fatta mig kort, eftersom jag och D ska sätta oss på takterassen titta på stjärnhimmeln en stund innan vi lägger oss så nog om besöket på TJ Maxx.
 Jag vill ju förståss berätta för er att förra helgen kunde inte blivit bättre detta eftersom vi firade pappas födelsedag i NY. Pappa, Gunilla, Jag, Denize, John, Heather och kidsen, allihopa bodde vi på Le Parker Meridien hotell två kvarter från Central Park. Utsikten från 39:e våningen var rätt så svindlande kan jag säga. Det blev glassiga frukostar och middagar helgen igenom och en krogsvägn hann vi också med. TACK till alla för en väldigt trevlig helg tillsammans.

För övrigt ligger läget trots några tråkiga omständigheter under veckan, bra. Mina hemfärdsplaner förändrades ganska hastigt men det går jag inte in på vidare här, men just nu bor jag tillsammans med D i hennes rum på tredje våningen på Ashton Dr.

Jag ska se till att det dyker upp bilder från helgen, just hang in there, vill bara försöka samla ihop mig själv och fem månader i Usa i två stora resväskor först, låter kankse omöjligt, men det kommer gå.

Kommentarer
Postat av: Maggie

Hej E!

GUUUUD sa mysigt med pappa och familjen pa besok, sa man far latta lite pa hemlangtan.

Antar att det ar natt som gatt snett, men kampa pa, det kommer losa sig och du kommer fortsatta att galna natter i USA :D



Puss och kram fran Perth, Australien :)

Postat av: josefin

Hoppas attd et går bra med omständigheterna gällande hemresan & att inget är på tok. Ser verkligen fram emot din hemkomst! Ha det bäst min kära. Puss & Kram!!

2009-04-19 @ 15:08:50
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: josefin igen

ps. hoppas djeeeensen var taaaajtaaaaa. små djeeens ska det va

2009-04-19 @ 15:09:29
Postat av: Margareta

Vilken snäll Pappa Du har som låter Denize få vara med och fira födelsedagen!

Grattis till Din Pappa.

Vi får väl göra upp så att Denize får betala sin del av det hela om hon inte gjort det redan!?

Ni verkar ha haft en toppenhelg, blir inte ett dugg avundsjuk!!??

Hoppas det ordnar sig med din hemsresa..

Kollar efter bilderna...

Ha det så gott

2009-04-22 @ 14:27:58
Postat av: Mona Osman

Jag hoppas att du mår bra! Och du µåste höra av dig n'är du kommer hem

2009-04-22 @ 19:01:06
Postat av: RÄNNIS-DENNIS

Hey babe! Vad skriver mamma då, ska vi göra upp du och jag? ;) Där ser man. Jag vill ju ha en update även i bilder från kära Sverige, fixar vi det tror du? Puss o kram, saknar dig här! PS. Jag har hittat en kaninunge idag, den är mindre än min hand och kallas för Bengan

2009-04-25 @ 07:04:39
URL: http://denizeakerblom.blogg.se/
Postat av: DENNIS

Hallå!?! Körde du av Stigsrundan eller vad hände?

2009-05-02 @ 00:03:02
URL: http://denizeakerblom.blogg.se/
Postat av: Maggie

Hej E :)

Hur gar det med allt?



Vi packade ihop oss och lamnade australien for en vecka sedan, nu ar vi i thailand och svettas nagra manader :)



Puss och kram

2009-05-03 @ 13:00:03
URL: http://maggieocherik.blogspot.com
Postat av: Ullis

Du får ju fan bli bättre på att uppdatera nu, seriöst. :p

2009-05-05 @ 20:32:12
URL: http://ulrikasays.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback