"Whit Canon you can!"

Jag har fått en tidig födelsedagspresent av pappa! :) Wheeeiiih!



Den ljusrosa är det, och det var såklart en väldigt fin present. Känns ju extra bra när jag tidigare släpat runt med min systemkamera ända tills att jag tröttnade på att den liksom tar lite för stor plats i väskan ibland (tråkigt eftersom det resulterade i nästa inga bilder alls tagits den senaste tiden). En sån här lite kompaktkamera har jag inte ägt förut och det tog inte många minuter att inse hur firnuliga de är, så liten men ändå så kraftfull, 8 megapixels precis som systemcamen har! Självklart behöver ju inte det enda utesluta det andra utan med sina för och nackdelar kompletterar de ju varandra otoligt bra istället ! Eftersom även den här är en Canon gick det snabbt att lära sig funktionerna också. Förhoppningsvis kommer inspirationen att fota också tillbaka väldigt snart, så fler bilder blir det alldeles säkert!


Första testing: Posebilder klarade nya camen bra ;)

So long!

Kommentarer
Postat av: DENIZE

Fina tjejen med fina nya grejen. Fick mig en rätt rolig upplevelse här alldeles nyss.m Surfade omkring på facebook och kom på mig själv med att för en gångs skull läsa reklamen i högersidan. Där fanns nämligen en iögonfallande kamera från Samsung och jag blev genast lite småsugen på att köpa mig en ny, gick in på hemsidan och kollade in priset till och med men stängde ner det lika fort då jag kom på att vi sa att vi skulle hjälpas åt att finna mig en systemkamera, och inte en till kompaktkamera. Sak samma, nu till det komiska. Jag bestämde mig alltså istället för att gå in och läsa din blogg, och där kom skrattet! Det första jag ser är 5 till (10 t.o.m. om man räknar med spegelbilderna...) iögonfallande kompaktkameror. Var det någon som försökte påverka mig från ovan eller vad hände liksom? Hehe. Nu till min fråga; VAD HÄNDE MED PASSET, VAR DET STÄMPLAT OCH KLART?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback