"Tvättäkta cash..."

Resväskan står här på golvet och är näst intill full, nästan, den stora väskan alltså som rymmer inte mindre än 105 liter!, sen så har vi den lilla också, så visst tar det sig. Slängde just in en rejäl hög med tvätt i maskinen också och insåg rätt fort att jag höll på att tvätta två 500-lappar jag stoppat i ena jeansfickan, hade ju säket inte varit hela världen mer an att det kommit ut blöta men lite väl generöst att mata tvättmaskien men pengar, nog om det...
Idag är det fredag, på lördag är det fest!


Ionsdags jobbade jag min sista dag och har sedan varit ledig resten av veckan. Direkt efter jobbet bar det av till Stockholm för att äta middag med pappa och bror. Tror nog aldrig det bara varit vi tre ute sådär. Först gick vi och drack öl eftersom vi hade gott om tid tills vi bokat bord i gamla stan. Åt supergott på en italiensk restaurang, förrätt, huvudrätt och till och med efterrätt! Sen kunde man ju knappt gå, åtminstånde känndes det så, vi promenerade iaf över slottet mot stationen och 23.52 satte jag mig på tåget hem igen, otorligt trött men lyckades hålla mig vaken utan att missa Gävle station, tur det annars hade man kunnat hamna ända uppe i Storlien.


Den mörkröda drinken där är en sk "Stockholm by night" och hur god var inte den?! Verkligen något ni borde testa!

Tack o hej vänner, hoppas vi ses imorgon!

Kommentarer
Postat av: denize

NU SITTER DU PÅ FLYGET OCH HAR FÖRMODLIGEN NYSS STARTAT. FÖRMODLIGEN NYSS LÄMNAT SVERIGE FÖR ETT ÅR I STATERNA, ETT ÅR DÄR OCKSÅ JAG BEFINNER MIG I SAMMA LAND, WIIEEHO. SES SNART MIN SKATT! HOPPAS FLYGTIDEN HÅLLER SIG INOM SAGDA TIDER, PUSS KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback