Lite festligheter och en tur med farjan

Godkvall ifran Sydney...
Ligger i sangen pa vart hostel Wake up som vi som det ser ut kommer lamna imorgon for att satta oss pa en buss ned mot Melbourne, en lang lang fard som kommer att ta hela dagen, en restid pa inte mindre an 13 timmar...

Valborgs/reunion firandet igar var riktigt trevligt. Kandes ganska overkliget att jag jag helt plotsligt satt i samma rum som grabbarn. Imorse nar vi vaknade var alla tre ratt sega och slitna, men efter lite frukost och nagra flaskor vatten var vi pavag ned mot hamnen dar vi tog en farja fram och tillbaka till fororten Manly, ifran baten hade vi en fin utsikt over hamnen och operahuset och det blev fina bilder, bara titta har...

image288



image297

image298



Som ni ser hade vi en trevlig kvall, blev aven lite shejk pa dansgolvet pa side bar har nere pa hornet. Nu ar det dags att ta tag i packningen och sedan ar det godnatt om vi ska orkar upp i nogorlunda tid imorgon.

Kramar ifran mig till Er, Wigge och Rille halsar dom ocksa saklart! :)  


Kommentarer
Postat av: Pappa Kalle

Hej Eppa Solstråle och månskenet Rikard!

Att se operahuset i Sydney, med Dig och Rikard i förgrunden, det var prescis vad jag förväntade mig.

En stark rekommendation är att Ni besöker en konsert eller opera. Opera låter kanske inte så häftigt men det är en fantastisk upplevelse även om Ni kanske tycker att det låter töntigt. Kom ihåg att de gamla kompositörena var långt större musiker än dagens hip-hoppare. Det är säkert ganska dyrt men chansen kommer inte tillbaka varje dag! Skulle Ni avstå tror jag att Ni kommer att ångra Er.

Ha en trevlig bussresa till Melbourne!

Kramar från
Pappa & Gunilla

2008-05-01 @ 21:37:38
Postat av: egoflow

Ni är så fina så fina fina fina..

Postat av: ulli

fan vilka grymma bilder erika!
& vilka skäggiga karlar du har med dig. ;)
snygg tröja du hade köpt till rikard
(antar att det var ditt verk i alla fall? :p)

2008-05-03 @ 11:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback