Fjärilar i magen...

Vilket uttryck egentligen det där, men det stämmer riktigt bra in ibland, igår kände jag det, resfebern kröp sig på, på riktigt den här gången, för nu närmar det sig verkligen. Jobbar min sista dag på Call-up den 28:de, om ganska precis två veckor är det, sedan lördagen därpå bär det av. SHIT!! Ni anar inte hur bra det känns, med allt, eller jag om man bortser från att jag inte kommer kunna packa rimligt i ryggsäcken och kommer ha övervikt vid incheckning och att jag är ganska så rädd för att tappa bort mig på flygplatser när jag åker själv...men just nu kan vi låtsas att jag har allt under kontroll.

Just nu har jag precis installerat nytt photoshop på datorn och har fixat och redigerat lite bilder. Föresten har jag haft huvudvärk ända sedan jag kom hem ifrån jobbet idag, det brukar jag aldrig ha?! kanske kan bero på att vi övningskörde lite längre än vanligt idag och att den höga koncentrationen gav mig huvudvärken...:P

Aja, helgens planer då?! Ja...har faktiskt inga alls, eller jo såklart köra bil då men det gills ju knappt. Kolla på finalen av melodifestivalen kanske man lär göra i alla fall. Förövrigt kommer det nog bli riktigt, riktigt lungt. Känns skönt. Kanske en promenad till Sätra och hälsa på Oswaldsons, kolla hur dom mår, hur Midde mår som jag hörde varit på akuten i veckan och ta sig en titt på hur det går med köket...kan vara en idé. Tycker faktiskt det är ganska mysigt annars att bara strosa runt hemma och fixa och dona lite för sig själv. 

Nästa vecka blir det inte många arbetsdagar, förmodligen tar jag ledigt på skärtorsdagen också. Så då blir det ju bara måndag, tisdag, onsdag. Åker upp till pappa med Linda, Fredrik och Ellen, så kommer Tony och Lotta med upp också, två kompisar till dem. Kul, kul. Mysigt att fira påsken där uppe hos dem. Det ser jag fram emot.

Nu tror jag bestämmt jag ska äta melon och dricka lite te...

Ta hand om er / Erika

(hälsningar ifrån hon med camen i högsta hugg, hehe :P)

Kommentarer
Postat av: jenny

mm visst hon söt :)
på lördag ska vi ju som sagt mysa vid melodifestivalen, äta snacks och dricka lite, ev utgång. om du känner dig sugen på lördag är det bara höra av dig!!! :D

Postat av: fine

gud va fint det var med sjalen i håret, det passade du riktigt bra i! :)

2008-03-14 @ 11:46:56
URL: http://fine.webblogg.se
Postat av: perra

tjarre. när skulle du åka till junsele? torsdag? isf kan ju inte du följa med ut! fast.. jag känner mig inte särskilt peppad heller. vi ses runt påsk så du kan förses med ett påskägg.

2008-03-14 @ 15:24:56
Postat av: egoflow

du kan inte åka bort när jag kommer. jag vägrar gå med på det.

2008-03-14 @ 19:07:21
URL: http://egoflow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback