Dance, dance, dance...

Ungefär så det känns, jag vill bara dansa av lycka.
Jag blev godkänd på min uppkörning och har nu KÖRTKORT!
Gissa om jag är glad och lättad. Så jäkla skönt! Jiihoo!

Här bredvid mig sitter en lite halvt sliten Emelie, hon tog till flaska igår
när de deppsöp (på en söndag!) efter att ha åkt ur SM-slutspelet.
Det var ju förtåss lite trist men nu så kan hon minsan vara
med och festa till det lite. :)

Nu, back to work. / Erika (and damn proud today!)

En liten notis: Dance,dance,dance heter också en låttitel av Lykke Li med samma namn.
Grym sångerska verkligen och inte nog med det är hon i samma ålder som 
jag själv, och redan så framgångsrik! Ta lite tid att lyssna, om inte talangfull så säg?!

Kommentarer
Postat av: egoflow

Du är min duktiga kompis du, så ska det se ut!

Postat av: Rikards föräldrar

GRATTIS säger vi, du duktiga tjej! Men det var väl körkort du tog? Inte KÖRTKORT som du skriver?

2008-03-17 @ 20:48:51
Postat av: Erika

Kent/Pia: Tack och bock, känns otroligt skönt!
Ja, precis det var mitt körprov jag klarade idag och därmed är jag klar med mitt körkort!
Kram till er båda.

2008-03-17 @ 22:11:36
Postat av: jenny

you rock girliiiiiiiiie :D

2008-03-17 @ 22:45:06
URL: http://jeennyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback