"Tomas Delin"

Den 23 februari idag, jag och Rikard firar ett år tillsammans, eller ja, jag önskar vi kunde fira men jag sitter hemma i Gävle och han befinner sig i princip på andra sidan klotet. Det är sånna här dagar saknaden lätt blir påfrestande,
men som tidigare nämnt jag ser till det positiva, veckorna rullar fort förbi...

så till gårdagen...
Tack för en trevlig och definitivt svängning fredag!

Kvällen började hemma hos Malin, vanligtvis även kallad Malpie. Jag och Jenny traskade dit vid 20.30 tiden efter inhandlande av det lilla snacks vi hade råd med - Popcorn. Blev guidade till Malins pappas lägenhet strax bakom Woldclass. Väl framme på innegården visste vi inte riktigt vilken port det var så vi väntade på någon form av livstecken, Rikard ringde också eftersom det redan var mogonen den 23 hos dem, dock slog mobilen av efter några få minuter eftersom batterit var för svagt (men jag hade laddare och han ringde upp igen och vi kunde avsluta). Vi kom iaf upp till lägenheten, Malin var i full gång att fixa partysminkningen, så vi andra, Sofie, Kicki, Jenny och jag satt igång att smutta på vinet...förfestanet kom igång på riktigt när vi letade bland cd-skivorna och Jenny rabblar upp titlarna och utbrister något i stil med "här finns ju Tomas Delin också"  haha, lite överförfriskad som vi var skrattades det ett tag åt de, just det Tomas Ledin heter han ju faktiskt. I Skivsamligen hittade vi efter ett tag även en gammla godin, nämligen Absolut music 35 (tror jag det var) och allihopa shajkade rätt bra. Tydligen var vi lite höggljudda för granntanten kom och påpekade att vi fick dämpa oss, vi respekterade det och gav och rätt snart iväg, för mig och Jenny blev det Goya. Riktigt tomt på folk var det där, trots att klocka redan var efter 00.00, men vi hade riktigt kul ändå vi två. Önskade låtar och svängde runt i röda rummet. 
På bussen hem träffade jag somvanligt Li och så Soife och Kicki som varit på slick. Väl hemma dränkte jag mig med några liter vatten och käkade en macka, allt för att så gått det går förebygga bakfyllan, vilket jag lyckades riktigt bra med. 
Väcktes imorse av telefonen och i lure en väldigt trevlig röst, det var Rikard. Vi pratade ganska länge den här gången. Gick sen ned, käkade frukost, la mig och tittade på teve, somande till...Mamma och jag togen en långpromenad lite senare, till Forsby och tillbaka genom Hille, det var skönt i vålsolen och 8+ grader, dock blåste det lite med det gjord inte så mkt, handlade glass på Konsum och gick hem. 

Ikväll blir det eventuellt snacks och Melodifestivalen, bara mys med mor :).

Hej så länge. Erika

Kommentarer
Postat av: maLP

MAHAHAA. tomas delin. jag skrattar högt! hahahaaha

2008-02-25 @ 13:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback