Morgonsol

Imorse försov jag mig för första gånge på jag vet inte hur länge, eller ja, jag försov mig vilket gjorde att jag inte hann träna innan jobbet som liksom blivit en rutin numera, då jag går upp ungefär 06.30 och sticker in till gymmet med 7-bussen, har faktiskt inga problem alls med att gå upp tidigare än jag egentligen behöver, det är bara skönt. Men iaf imorse vaknade jag några få minuter innan 7, så träningen fick jag med andra ord skippa. Men uppe vi var som jag var, hoppade jag upp ganska snart gick ned, struntade i att duscha (vem har sagt att man ska vara ren?!) och klädde på mig och det där man gör på morgonen för att se pigg ut, käkade frukost och gick till bussen, tog inte långt tid innan jag insåg att klockan bara var 08.45 och alltså en timme tidigare än jag behöver åka in till stan eftersom jag inte börjar förrän 8...så jag knallade tillbaka igen, vad skulle man göra då? Hjälpte iaf mamma att töma diskmaskinen, tänkte jag skulle sätta mig vid datron med istället tog jag kameran och betämmde mig för att föreviga dagens look, haha, vad töntig jag är...men som sagt det var ju nästan enbart som tidsfördriv.

så här mogen såg jag alltså ut imorse vid tio över 8...


Fyfan, men det var lite roligt, och så får Rikard titta lite på kvinnan i sitt liv också, bara njut honey!

...sedan så gick jag till bussen för andra gången och fick mig också lite njutning av solen när jag satt där och väntade, riktigt vår väder, jag klagar inte över blåst och kyla inte för jag tycker vädret är kanon just nu!

Arbetsdagen flöt iag annars på utan problem och nu är det snart
torsdag igen, alltså veckan är snart slut igen det här är ju nästan fantastiskt!
Jag räknar ned dagarna nu, precis som Jenny, Call-up no more, Tokyo here I come!
Hade gött!

*en lite parantes: (kicka på inlägget "Föresten, en liten miss" längre ned
på sidan så finns fler bilder ifrån tokpartyt på valbogatan)

Kommentarer
Postat av: RILLE

Weho va fin du aer.. Verkligen lyckats med de daer fotona.. Blir so glad men samtidigt ledsen for att ja lengtar desto mer efter dig! Hoppas allt aer bra aelsk.. PUSS

2008-02-22 @ 00:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback