I morgonrocken...

Morgonrock måste väl nästan vara världens mysigaste plagg, eller hur?! Vet i alla fall att Jenny kan instämma i det. Hur ful den än är spelar ingen roll, bara den är skön och sin egen. Just nu sitter jag här och myser i min fleecerock som är ljusblå, och förresten varför heter det morgonrock?! Nu för tiden har jag den på mig nästan mer på kvällarna, jätteskönt! Shit va oglamoröst men vafan, det bryr jag mig inte om, jag är ju så otroligt snygg i vad jag än har på mig i alla fall. :P

Hur som helst...
Idag är det klappart och klart, flygbiljetterna Peking-Sydney och Sydney-Stockholm är bokade och betalda. Anländer till Australien den 30 april, so you better be there by then Rikard! För då kommer jag till er undsättning! Eller det är väl snarare ni som blir min räddning. Det återstår att se hur jag klarar en så låång flygresa med byte och allt som kommer där till, helt SJÄLV! OH my.

Idag har jag också förberett och gjort i ordning närmare 13 CV:s som jag lagt i kuvert som jag postar imorgon, duktig tjej jag!

Nu ska jag käka lite frukt, sen är det natti natt! Sleep tight...

Kommentarer
Postat av: egoflow

ja imorgon ses vi! vad händer ikväll? jag ska på teater med fam men har en vag plan på att du o ja ska gå ut o ta en bärs eller två efteråt. ??

Postat av: pillan

ja jag är riktigt imponerad! 13 cv. shit. lär fixa sånt där jag också. vi ses ikväll!

2008-03-01 @ 11:38:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback