Helg funderingar

Har egentligen inte mycket intressant att notera om denna torsdag...
ingen översovning imorse, tränade somvanligt, vilket var skönt.
Gick lite trögt första passet at work, men kom igång och vände rätt bra, som jag brukar. Slängde i mig lunchen fort och promenerade till Alderholmen och Driver ägnade med andra ord min lunchlediga tid år körlektion, de 55 minutrarna i bilden flöt på utan problem. Resten av dagen rullade på men mot slutet blev det något ofokuserat arbete när Magdalena och Jenny smittade av sin "slapphet" på mig.
Just nu sitter jag och funderar på helgens planer, antigen blir det umgänge med Jenny eller så en väldigt, väldigt lugn hemmakväll. We will see...

Imorgonbitti blir det frulle på Café Kanel, det gillar jag.
Hej då /Erika

Kommentarer
Postat av: egoflow

slapp slapp slapp jag ska slappa. slappa. slappa. tjoflöjt!

Postat av: jenny

tack för igår bruden :) hur roligt som helst!

tomas hedin var också bra! haha! lr vad vare jag sa?! haha!

2008-02-23 @ 12:15:24
URL: http://jeennyb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback