Förresten, en liten miss

Kom på att jag ville skriva några rader om den
roligaste och mest spårade avskedsfesten någonsin...
Lördagskvällen började med promenad i snöstorm till Kungshallen där vi inhandlade pizza, att tillägga är också att jag skaffat mig en ny favorit pizza, vegetarisk med tomat, paprika, lök och championjoner. Sedan iaf hem till Toms lägenhet på Valbogatan. De taggade "festprissarna" var alltså Jag, Rikard, Jenny, Patrik, Tom, Magnus, Emil och Wigert. Härligt var att någon fällde kommentaren något i stil med "närå, det blir rätt lungt ikväll". Jag kan säga som mycket som att, det blev den inte. Kvällen finns väl dokumentrad ifrån det flesta vinklar, jag tror jag låter bilderna tala för sig själva...för det har ett rätt tydligt språk.

image21image20

det är såhär det ska gå till på en riktig fest...

Kommentarer
Postat av: din josefin

snart ses vi kära vän! stor kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback