Utlovad "fotofrossa"!

Återigen får jag be om ursäkt för det dåliga underhållet av bloggen, men jag kanske ska sluta be om ursäkt och börja göra något åt det istället, som jag och Denize sa bättre med lite kortare inlägg lite oftare istället.

Laddare till min laptop har anlänt, det tog sin lilla men ingen skada skedd. Därav kan jag alltså som ni ser skriva på erat spårk igen och det bästa jag kan använda datorn i mitt place och som om inte det vore nog blev jag positivt överraskad när jag upptäckte att jag även kan surfa på Teds trådlösa internet! Kunde inte blir bättre!

och det var onsdag igen...dagen har bestått i en tur till mall nr 2 i Westchester, tillbaka på eftermiddagen och de resterande timmar av dagen, pussel, barnprogramm, vattenfärger, playdoo och bilkörning. Klockan var strax efter nio när alla tre kidsen lagt huvudet på kudden och slocknat. John kom hem, och bland reklam och räkningar hittade han ett litet kuvert till mig i posten, kände igen handstilen redan på adressen, ett julkort från pappa och Gunilla, i samma kuvert en prenummeration på 10 nummer av tidningen ELLE. Detta tillsammans med ett långt och trevligt samtal med Denize fick jag en väldigt fin avslutning på den har onsdagen.

Vad mer? Ångesten jag hade över att julstämmingen var lika med noll har släppt, detta i och med att julgranen gjort entre, snabbt klädd från topp till tå, vände ju såklart den bristande julkänslan, själv har jag faktiskt inhandlat två julstjärnor och kanelstänger för försärkra mig om att det håller i sig.
Hur många biobesök har det hunnits med sedan senaste uppdateringen? Four christmases, Twilight och Role Models, inte illa eller hur? Utflyckten till NY såklart, inklusive besök på Madame Tussade's, ett antal mil i bilen för ni vet i usa använder man inte benen, överhuvudtaget, behöver du exempelvis kontanter, kör drivetroghbankomaten!

Nu ska jag vara ärlig och säga att jag ar alltför trött och har alltför lite ork att skirva om det övriga som hänt sedan det tidigare inlägget, så jag föreslår att ni tar er en närmare titt här nedan och skulle några oklarheter dyka upp, tveka inte bara fråga. Mycket nöje!









Här nedan kommer några eftersläntrande bilder från thanksgiving/Manchester Road Race och några från den guidade turen i NY .




Ojoj, nu kan jag allt vara nöjd med mig själv och hoppas att detta var till belåtenhet och glöm inte om det var någon lite fundering bara tota ihop några rader.:)
Sedan länge väntar sängen, så nu sätter jag punkt, godnatt!


Kommentarer
Postat av: Joss

Men hejsan pullan! Menar det, grrao ;) Nerd var sjukt bra. Aldrig sett något bättre :) Hur är livet i amerikat? ;) Puss

Postat av: John

Välkommen till USA. När kommer du och hälsar på?

2008-12-11 @ 14:43:32
Postat av: josefin

Jag saknar er så mycket så mycket så mycket!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad fina ni är på bilden med ölen! Finaste som finns & jag vill så gärna vara med er. Jag får ju snart träffa Denize i alla fall men inte dig... GOD JUL! Ha det bäst jag älskar dig vi ses snart!

2008-12-14 @ 18:36:16
URL: http://egoflow.blogg.se/
Postat av: Maggie

Underbart fina bilder :)

Du ser ut att trivas, KUL :)

Keep on going, ta det INTE lugnt :)



kram

2008-12-15 @ 08:26:41
Postat av: Margareta

Ni ser ut att trivas ..på dom fina bilderna!

Ser redan riktigt amerikanska ut!

Ha nu en riktigt God Jul

kram på Dig!

2008-12-16 @ 19:57:38
Postat av: Pappa Kalle

Hej Erika!



Det är alltid lika trevligt att läsa Dina inlägg och titta på Dina fotoalster. Tänk vad tekniken gått framåt - för bara 10 år sedan var den här typen av kommunikation nästan obefintlig!



Nu stundar julen och jag känner att vi anhöriga kommer att sakna Dig väldigt mycket.



"Take care" som man säger på Din sida om Atlanten.



Kramar i massor

Pappa

2008-12-17 @ 08:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback