Count the headlights on the highway...

En månad har passerat i landet utan trottoarer och innan du hinner blinka har du skapat rutin. Är det här den andra sidan med grönare gräs?

En rad vädligt ytliga, ganska tråkiga och inte särkligt innehållsrika inlägg har det varit på sistone insåg jag när jag skummade igenom det senaste jag lyckats knåpa ihop. Det har hittills bara skrapats på ytan om vad det egentligen innebär byta sida om Atlanten. Ett av faktumen är:
Självbilden finns där men endast en bräcklig identitet, här är du blott en blank sida utåt. Tänk dig tanken att ingen vet någonting om dig och det är helt upp till dig hur du vill framstå och bli sedd utåt, vad skulle du göra?

...och på tal om personlighet satte jag min egen prägel på väggarna här i min lilla "lada"...vad tycks?





Japp, det är mr, bean som sitter där och filosoferar, jag tyckte han fick vara med, så jag klämde dit honom på dörren, bara för att den verkligen får mig att skratta, så julkortet från mamma (ingen fara pappsen erat julkort står på nattuksbordet :P) och almanackan som jag fick av Denize i julklapp.

Förövrigt kan jag meddela att nyårsplanerna är spikade och idag betalde jag min biljett till förmodligen det mastigaste (som josefin skulle uttrycka det) nyårsevent jag varit på tidigare. Jag håller tummarna för en toppen kväll! 

Kommentarer
Postat av: Denize

FINFINT STUMPAN! Längtar tills det att jag får se dessa väggar på riktigt, ses om en vecka.

Postat av: malp.

nananannanaaa. :)

se vem som kikade förbi mig, självaste erika :) WIE.

julen har vart myspys, en massa jobb å ståhej :)

hoppas du har det underbart. fått ngra fina amerikanska klappar och julemat ? PUSSSSSSS

2008-12-29 @ 13:47:22
Postat av: Pappa Kalle

Hej Erika!

Efter avslutad skotertur sitter Fredrik och jag och gottar oss med en Lapin Kulta. Gunilla och Linda har åkt på shoppingtur för ett inhandla de sista läckerheterna inför nyårshelgen. Vad sägs om gratinerad hummer och kallrökt laxfilé?



Vi hoppas alla att Du får en trevlig nyårskväll i landet utan trottoarer. Och glöm inte att Du redan betalat nyårsfesten och att "all included" bör gälla. Sköt om Dig lilla stumpan!

2008-12-29 @ 16:28:52
Postat av: Margareta

Det lät spännade med nyårsbiljetten, hoppas vi får några bilder vid ett senare tillfälle.

Denize har ju åkt till Åre..men det vet Du väl.

Inte kunde hon vara hemma !!!!



Ett riktigt Gott Nytt År på Dig!!

Kram Margareta

2008-12-31 @ 11:47:45
Postat av: josefin

vilka fina väggprydnader då! lagomt mastiga för min smak ;-) tycker iofs att ju mastigare desto bättre! hoppas du får en jädrigt rolig kväll, själv ska ja hem till sara på fest. måste nog hem & ta ett bad nu... är hos emelie änsålänge. puss lille plutt

2008-12-31 @ 13:52:01
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback