Det luktar raketer...

Landkrabbor och nyårsfirare...

Med ett försprång på sex timmar där hemma har raketerna sedan länge tystnat när det är dags att öppna champangen här borta. Hur som helst 2009 står för dörren och  snart börjar vi på ny kula igen. I huvudet spelas allt upp i revy och somvanligt förundras man över hur fort det gått, vad mycket som man varit med om och trots detta hur allt känns som igår. Förra nyåret firades i en stuga långt upp i Norrlands mörka skogar hos far och imorgon på ett glammigt hotell mitt i NYCity, vilka överrskningar livet bjuder oss på... 

Jag önska er allihopa ett riktigt gott slut och en rktigt bra start på det nya året!

Ikväll ska jag vara på lika strålande humör som den här söndagen hos Denize i Greenwich, dock tror jag att jag lämnar kockmössan på hatthyllan..:)



Jag ska även se till att tota ihop en resume över det gångna året, håll ögonen öppna!
KRAMAR / Erika <3

Kommentarer
Postat av: mamms

m.erika

2009-01-01 @ 06:05:14
Postat av: Natalie

RIKTIGT SNYGG BLOGG HÖRREDU ! :)

Postat av: Pappa Kalle

Hej Erika!



Hoppas att Du haft en trevlig nyårsafton. Själv blev jag sängliggande i magsjuka i samma stund som vi inledde nyårssupén.



Kram från Pappa.

2009-01-01 @ 16:41:24
Postat av: josefin

Jag försökte ringa men det gick inte. Hur hade du det!?!?

2009-01-02 @ 11:00:13
URL: http://egoflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback