What dosen´t kill you makes you stronger

Ligger just nu och lyssnar på Hoffmaestro och taggar lite lätt inför kvällen. Vill börja med att tacka mina flickor för gårdagen. Efter att missat bussen två gånger tog jag mig in till stan och promenerade upp till söder och brunnsgatan, till saken hör att jag valde bästa möjliga väg och lyckades undvika hela schabraket som från och med igår dragit i gång på stan, jag syftar förståss på cityfesten, nog för att de i år lyckats få hit ett och annat bra band och att det kan vara rätt trevligt att ta en öl i någon av tälten, men snälla skona mig från resten!
Hur som helst jag kom hem till Josefin vid halv nio tiden och vi snacksade och pimplade lite godsaker. Sara dök upp efter en halvtimme och sedan kom Denize. Framåt tolv snåret begav vi oss mot heartbreaks öltält och bestämmdes oss för att släppa loss lite nere på sun, efter någon timme var vi nöjda. Jag sov över hos Josefin och trots en lätt bakiskänsla på morgonen så var det mysigt att hänga. Idag far hon iväg till Singö, vidare till Kroatien och raka vägen till Stockholm igen efteråt. Vi sa så, typiskt att hon lämnar oss just när vi fått tillbaka samma sköna känsla som back in the good old days! Inte vet jag när jag får se ditt fina smajl igen heller, menmen, it´s sad and will have to deal with it, men jag kommer sakna dig.

Ikväll intar i alla fall Hoffmaestro stora scene, och jag har sent om sides fattat tycke för deras musik, visst hade man hört Young dad ett antal gånger men de är ju så mycket mer än det! Highway man och Slimi Jimi Buddy Boy går inte av för hackor för att bara nämna två. Jag hoppas de elva gossarna lever upp till sitt rykte "karateboggie" ikväll, jag betvivlar det inte. Som det ser ut blir det jag, Denize och Jenny ikväll, trevligt sällskap och bra musik, jag menar, that else do you need?!


Kommentarer
Postat av: egoflow

PUSS OCH KRAM på dig!! Du är en godsak bara du. Vi ses snart igen & klämmer lite kräftor! //rälsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback