Kuala Lumpur, Malaysia

Halla igen!
Har varit uppe sedan 04.15 imorse och sitter just nu pa KL internationa airport och slar dod pa ytteligare ett par timmar. Flygningen ifran Peking gick hur bra som helst, inga problemas whats so ever, nar jag val checkat in mina bags kunde jag slappna av, hade visseligen nagot kilo eller ja om jag ska vara arlig har jag nu helt plostligt en vaska till med mig?! Hur gick det till? Men som tur var behovde jag inte betala for extra bagage eller overvikt.
Landade i alla fall har i Malaysia vid 15-tiden och den tropiska varmen slog emot direkt, 31+ har och jag nara pa smalte bort i mina jeans, tur att det finns nagot som heter aircondition. Jag har hur som helst sysselsatta mig riktigt bra sedan jag kom hit, tog KLIA expresstag in till KL center och kollade in Twin Towers, otroligt hur tusan de kan bygga sanna hoga hus. Var tvungen att aka tillbaka ratt snart eftersom man maste vara incheckad 3 timmar innan avgang, flyger ju inte forran 22.00, darfor sitter jag har nu smuttar pa en islatte och kladdkaka, mm smarr!

Nasta gang jag landar kommer jag som ni antagligen vid det har laget vet vara i Sydney...

Ta hand om er hemma, ganget pavag mot Mongoliet och ni i resten av varlden, hoppas du har det kanon Jenny!

KRAMKRAM / Erika

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej Erika,
Har följt din blogg under hela resan och vi är extremt avis. Verkar som om du har haft en grymt rolig resa. Ska bli kul att få se bilderna när du kommer hem. Hälsa nu Rikard så mycket när äntligen får träffa honom och ge honom en kram från oss oxå.
//Fredrik, Linda, Ellen

2008-04-29 @ 17:26:34
Postat av: Pappa Kalle

Hej Eppa Solstråle!
Malaysia låter inte fel. Hoppas jag också får se Twin Tower innan det är dags att lägga sig i sarkofagen.

När Du läser detta har Du redan landat i Sydney. Jag hoppas att resan gått bra på alla sätt och vis och att Rikard stod på plats och väntade på Dig.

Här i Norrland har vi det underbaraste Valborgväder man kan önska. Just nu har vi nära 20 grader och samma temperatur väntas i morgon. I morse hade vi renar på tomten - det kan man inte skryta med i Australien - där finns på sin höjd en eller annan förrymd känguru.

Gunilla har blivit lite krasslig - feber och hosta - men vi får hoppa att hon blir så kry att hon kan sjunga "Första maj välkommen.....! Som Du vet är sången inte min starkaste sida.

Sköt om Dig och Rikard - och ta hand om Australien!

Kram från
Pappa

2008-04-29 @ 17:41:28
Postat av: mams

Erika,
din blogg är outstanding, utan den hade jag haft många fjärilar i magen.
Du är snart i Sydney hos din Rikard

Var fortsatt försiktiga i stora världen

Många kramar till båda

Mamma

2008-04-29 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback