Hey Sydney och grabbarna!

Hej gott folk, hela resan ifran Peking anda fram till Syndey gick som smort och Rikard stod dar och vantade pa mig pa Kingsford airport, kanslan jag - eller jag ar ratt saker pa att jag kan saga vi - kande da ar ratt svar att beskriva, det var helt enkelt underbart och konstigt pa samma gang.

Hoppas ni dar hemma far en fin valborg, vi ska ocksa fira lite grann ikvall.

Har kommer nu i alla fall nagot ni kan titta pa, de efterslattrande bilderna jag pratat om, lite blandat som synes, nagra funderingar?, bara fraga...

image272



image281image282



more to come, ska fixa mera, som jag hade hoppats har vi ett betyligt lugnar tempo har...

Take care / Erika

Kommentarer
Postat av: egoflow

Du är så fin! Festligt att du fått träffa Ricardo igen nu, hälsa honom fr mig! & ha en underbar valborg! Jag drar till Gävleborgs län och går på fest hos Göte! Känns konstigt att inte fira valborg i strömsbo och stigslund, men men.. Denize kommer hem på lördag också, det kommer bli fantastiskt! Ta hand om dig och ha det bäst. Jag tycker om dig. Kram

Postat av: egoflow

Ps. kortet med dig och trädet & blommorna var ju så himla himla vackert!

2008-04-30 @ 08:27:47
URL: http://egoflow.blogg.se
Postat av: Pappa Kalle

Hej Eppa!

Skönt att Du är framme i Australien och att resan gick bra!

Jag håller med Jossan om att kortet där Du står vid körsbärsträdet var en riktig höjdare.

Hälsa Rikard och ha en trevlig Valborg Och sist men inte minst - glöm inte att stämma upp till sång...

Sköt om Er

Pappa

2008-04-30 @ 09:17:04
Postat av: Baloo

Skönt att veta att ni nu har sammanstrålat!
Vad mycket ni har att berätta för varandra och för oss när ni kommer hem!
Nu återstår väl bara att smaka på grillad känguru, kasta boomerang, surfa och spela diggeri-doo?
Ha det fortsatt bra!
//Kent o Pia

2008-04-30 @ 23:11:43
Postat av: Rikard

Antligen tillsammans igen! Weho! (Diggeri-doo har jag redan spelat men kanguru och surfa aterstar. Far se om tillfalle kommer :D

2008-05-01 @ 09:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback